با هدف توزیع عادلانه خدمات؛

دومین نتایج رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت

دومین نتایج رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت

به گزارش توسعه دهندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نتایج ارزیابی و رتبه بندی الکترونیکی ۵ هزار و ۶۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در شش ماهه دوم سال ۹۹ را اعلام نمود.


به گزارش توسعه دهندگان به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری ضمن اشاره به مشارکت ۶۱ درصدی دفاتر پیشخوان در این رتبه بندی اظهار داشت: از مجموع ۹ هزار و ۳۱۳ دفتر پیشخوان خدمات دولت، ۵ هزار و ۶۴۳ دفتر پیشخوان در این ارزیابی مشارکت فعال داشته و اطلاعات خویش را در سامانه رتبه بندی ثبت کرده اند. وی اظهار داشت: بر مبنای نتایج این سامانه ۴۷ درصد دفاتر شرکت کننده در این ارزیابی، رتبه یک، ۵۱ درصد رتبه دو و ۲ درصد رتبه سه و در مجموع ۴ هزار و ۳۳۶ دفتر رتبه یک، ۴ هزار و ۷۷۷ دفتر رتبه دو و ۲۰۰ دفتر رتبه سه را کسب کرده اند. حی شاد درباره ارزیابی دفاتری که اطلاعات خویش را در سامانه ثبت نکرده اند، بیان نمود: به علت شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، تنها در این دوره از ارزیابی، این دفاتر بر مبنای اطلاعات موجود در سامانه صدور پروانه رگولاتوری مانند مساحت دفاتر، تعداد پرسنل و… رتبه بندی شده اند. مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری درباره تفاوت میان دفاتری که خوداظهاری کرده اند و دفاتری که به سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان رجوع نکرده اند، بیان نمود: دلیل تاکید رگولاتوری بر مشارکت دفاتر پیشخوان برای خوداظهاری این است که اگر شاخصهای مؤثر در ارزیابی و رتبه بندی دفاتر مانند، مساحت دفتر، تعداد پرسنل و… تغییر کرده باشد، ارزیابی آنها بر مبنای اطلاعات جدید انجام شده و حقی از آنها ضایع نشود. بر همین اساس، دفاتری که در ارزیابی شش ماهه دوم سال ۹۹ شرکت نکرده اند با رفتن به این سامانه و بارگذاری مدارک خود می توانند در ارزیابی و رتبه بندی شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ شرکت نمایند. حی شاد درباره عوامل تأثیرگذار در ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: خوداظهاری دفاتر بر مبنای مستندات عرضه شده، دریافت امتیاز انجمن استانی، درج امتیاز رضایتمندی متقاضیان خدمت و عدم دریافت امتیاز منفی در کمیته های رسیدگی به تخلفات همچون عوامل تأثیرگذار در فرایند رتبه بندی دفاتر پیشخوان است که بررسی مستندات و تأیید امتیازها در کارگروهی متشکل از نمایندگان مناطق و ستاد رگولاتوری بررسی می شود و تأیید امتیازها و مستندات توسط مناطق ۹ گانه رگولاتوری انجام می شود. مدیر کل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در مورد اهداف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان اظهار داشت: توزیع عادلانه و هدفمند خدمات و ارتقای کیفیت عرضه خدمات در دفاتر پیشخوان، تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود، دسته بندی و عرضه خدمات دستگاه ها بر مبنای رتبه بندی انجام شده همچون مهم ترین اهداف رگولاتوری برای ارزیابی این دفاتر است. فهرست نتایج رتبه بندی دفاتر به تفکیک رتبه در سایت رگولاتوری قرار داده شده است.

1400/03/27
11:17:47
5.0 / 5
352
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱

pcdevelopers.ir - مالکیت معنوی سایت توسعه دهندگان متعلق به مالکین آن می باشد