كوالكام فناوری ۵G را در فرانسه توسعه می دهد به گزارش توسعه دهندگان کوالکام یک مرکز تحقیق و توسعه ۵G در حومه پاریس تاسیس می کند. به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، کوالکام تصمیم دارد یک واحد تحقیق و توسعه جدید برای توسعه نوآوری های اینترنت ۵G در فرانسه بسازد. کریستیانو آمون مدیر ارشد اجرایی اینتل برای ساخت مرکز مذکور با نماینده وزیر صنعت فرانسه ملاقات کرده است. این مرکز تحقیق و توسعه جدید بخشی از شبکه گسترده R&D کوالکام است و همینطور نقشی اساسی برای استخدام کارمندان منطقه ای برای توسعه فناوری ۵G در بازارهای مختلف سراسر جهان دارد. این شرکت تراشه سازی طی ۲۰ سال قبل واحدهایی در سرتاسر منطقه راه اندازی کرده است. این مرکز جدید در منطقه لانیون و ایسی لس مولینه در حومه پاریس راه اندازی می شود. منطقه لانیون مرکز مهندسی مخابرات و هاب فناوری اروپا است. منبع: pcdevelopers.ir 1399/11/15 18:16:07 0.0 / 5 1477 تگهای خبر: اینترنت , بازار , توسعه , شبكه این مطلب را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط زیر پوست پیام رسان های داخلی از باتری های داغ تا پیام های غیب شده حل مشکل پوشش موبایل در بیشتر از 350 نقطه کور جاده ای چرا پلتفرمها و پیامرسان های داخلی، بلای جان اینترنت شده اند؟ لطمه قطع اینترنت در زمان جنگ از وصل بودن آن بیشتر است نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۵ بعلاوه ۵ ارسال نظر