خودروی شاسی بلند برقی جدید بی ام و هفته آینده عرضه می شود توسعه دهندگان: بی ام وی نمونه اولیه خودروی برقی شاسی بلند تازه خود موسوم به آی نكست را هفته آینده در تاریخ 11 نوامبر در معرض دید علاقمندان قرار می دهد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از انگجت، بی ام و برنامه های خود برای تولید خودرو های برقی شاسی بلند را از سال ۲۰۱۸ شروع کرد و هفته آینده رویدادی به نام نکست جن را برگزار می نماید تا در مورد دستاوردهای خود دراین زمینه بیشتر توضیح دهد. در جریان برگزاری این رویداد دستاوردهای بی ام وی در زمینه تولید موتورسیکلت و خودرو های کوچک نیز بررسی خواهند شد. هنوز معین نیست در جریان رونمایی از آی نکست امکان مشاهده طراحی داخلی آن وجود خواهد داشت یا خیر. سال گذشته خبرهایی در مورد تولید خودروی برقی بی ام و سری ۷ توسط این شرکت نیز منتشر گردید. البته هنوز معین نیست بی ام و این خودرو را چه زمانی به بازار می فرستد. منبع: pcdevelopers.ir 1399/08/15 12:24:08 5.0 / 5 1717 تگهای خبر: بازار , برنامه , شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط توهم هوش مصنوعی دامن خودش را گرفت حل مشکل پوشش موبایل در بیشتر از 350 نقطه کور جاده ای لطمه قطع اینترنت در زمان جنگ از وصل بودن آن بیشتر است به روز رسانی هوش مصنوعی اپل با آیفون های جدید از راه می رسد نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۵ بعلاوه ۴ ارسال نظر