استقبال رهبر کره شمالی از نیروی دریایی مسلح به سلاح هسته ای توسعه دهندگان: رهبر کره شمالی با ورود ناوشکن جدید 5 هزار تنی به فعالیت، از نیروی دریایی مسلح به سلاح هسته ای استقبال کرد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از گاردین، در جلسه حزب کارگر حاکم در کره شمالی، کیم جونگ اون رهبر این کشور اعلام نمود که گسترش مداوم نیروهای هسته ای کره شمالی «صحیح ترین و منحصر به فردترین راه» برای مواجهه با جهانی است که بطور درحال افزایشی بی ثبات می شود.به گزارش این رسانه، سخنان رهبر کره شمالی خطاب به تهدیدهای فزاینده از طرف آمریکا و متحدانش بیان شده است.این اظهارات تنها تازه ترین مورد از جریان اخیر اظهارات رهبری کره شمالی است که شاهد تعهد کیم به تجهیز کشتی های جنگی به موشک های هسته ای، تولید ۲ برابری سلاح ها و گسترش زرادخانه هسته ای این کشور با «سرعت تصاعدی» بوده است.به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کیم جونگ اون با ورود ناوشکن جدید به فعالیت، از نیروی دریایی مسلح به سلاح هسته ای استقبال کرد.کره شمالی بطور رسمی چوئه هیون یک ناوشکن ۵ هزار تنی را که پیونگ یانگ آنرا نمادی از پیشرفت قابلیت های دریایی و هسته ای این کشور توصیف می کند، به بهره برداری رساند.کیم در مراسمی در بندر غربی نامپو اعلام نمود که دوران نیروی دریایی فقط به عنوان یک نیروی دفاعی ساحلی به انتها رسیده است.وی اظهار داشت که چوئه هیون نمایانگر یک تغییر راهبردی است؛ یک نیروی تمام عیار مجهز به ابزارهای راهبردی، برای اینکه تسلیحات هسته ای نیروی دریایی مطابق برنامه پیش می رود. بطور خلاصه، به گزارش این رسانه، سخنان رهبر کره شمالی خطاب به تهدیدهای فزاینده از جانب آمریکا و متحدانش بیان شده است. کیم در مراسمی در بندر غربی نامپو اظهار داشت که دوران نیروی دریایی فقط بعنوان یک نیروی دفاعی ساحلی به اختتام رسیده است. منبع: توسعه دهندگان 1405/04/03 11:14:04 5.0 / 5 6 تگهای خبر: آمریكا , برنامه , تولید , كشور این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط از پایداری در ایام سخت تا ثبت رکوردهای جدید رهبران جی ۷ خواهان دسترسی به هوش مصنوعی پیشرفته شدند زیر پوست پیام رسان های داخلی از باتری های داغ تا پیام های غیب شده کانادا شبکه های اجتماعی را برای افراد زیر 16 سال ممنوع می کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۵ ارسال نظر