مدیرعامل زیرساخت: بهبود کیفیت اینترنت چند روزی زمان می برد به گزارش توسعه دهندگان، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد: بهبود کیفیت سرویس ها و برگشت ترافیک بین الملل به علت طولانی شدن قطعی ها چند روزی زمان می برد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از خبر آنلاین، به نقل از سیتنا، دکتر بهزاد اکبری، معاون وزیر ارتباطات طی پستی در ایکس نوشت: «بهبود کیفیت سرویس ها و برگشت ترافیک بین الملل به علت طولانی شدن قطعی ها چند روزی زمان می برد، در شکل زیر مسیر صعودی ترافیک بین الملل قابل مشاهده می باشد، کمی صبور باشید.»به گزارش توسعه دهندگان به نقل از خبر آنلاین، به نقل از سیتنا، دکتر بهزاد اکبری، معاون وزیر ارتباطات طی پستی در ایکس نوشت: بهبود کیفیت سرویس ها و برگشت ترافیک بین الملل به علت طولانی شدن قطعی ها چند روزی زمان می برد، در شکل زیر مسیر صعودی ترافیک بین الملل قابل مشاهده می باشد، کمی صبور باشید. منبع: توسعه دهندگان 1405/03/09 10:42:03 5.0 / 5 45 تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , شركت , كیفیت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط لطمه قطع اینترنت در زمان جنگ از وصل بودن آن بیشتر است به روز رسانی هوش مصنوعی اپل با آیفون های جدید از راه می رسد اینترنت در پاکستان همچنان مختل است؟ وزیر باید مدال شجاعت بگیرد، نه برگه استیضاح نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۲ ارسال نظر