بلومبرگ: قیمت استارلینک در ایران به 4000 دلار رسید توسعه دهندگان: در پی رشد بی مانند تنش ها در خاورمیانه و گسترش حضور نظامی ایالات متحده در منطقه، بازار سیاه تجهیزات اینترنت ماهواره ای «استارلینک» در ایران با جهش قیمتی شدیدی مواجه شده است. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از خبر آنلاین، بنابر گزارش بلومبرگ، گزارش ها حاکی از آنست که ترس شهروندان از قطع احتمالی اینترنت سراسری، تقاضا برای خرید دستگاههای شرکت اسپیس ایکس را به شدت افزایش داده است. فروشندگان غیررسمی اعلام نموده اند که قیمت هر دستگاه استارلینک در بازار سیاه ایران حال به مرز ۴۰۰۰ دلار رسیده است؛ این در حالیست که قبل از تنش های سال گذشته، این تجهیزات با قیمتی بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار خرید و فروش می شد. منبع: توسعه دهندگان 1404/12/04 10:56:13 5.0 / 5 73 تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , بازار , خرید این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط لطمه قطع اینترنت در زمان جنگ از وصل بودن آن بیشتر است به روز رسانی هوش مصنوعی اپل با آیفون های جدید از راه می رسد اینترنت در پاکستان همچنان مختل است؟ وزیر باید مدال شجاعت بگیرد، نه برگه استیضاح نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۳ بعلاوه ۵ ارسال نظر