ضرورت افزایش ظرفیت شبکه اپراتورهای تلفن همراه به گزارش توسعه دهندگان، معاون وزیر ارتباطات اظهار داشت: شبکه اپراتورهای موبایل در کلان شهرها نیاز جدی به افزایش ظرفیت دارد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از مهر، بهزاد اکبری، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مسافرت تهرانی ها در هفته جاری، کیفیت سرویس کاربران موبایل در تهران را بهتر کرد، این نشان داده است که شبکه اپراتورهای موبایل در کلان شهرها نیاز جدی به افزایش ظرفیت دارد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از مهر، بهزاد اکبری، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مسافرت تهرانی ها در هفته جاری، کیفیت سرویس کاربران موبایل در تهران را بهتر کرد، این نشان داده است که شبکه اپراتورهای موبایل در کلان شهرها نیاز جدی به افزایش ظرفیت دارد. منبع: pcdevelopers.ir 1404/06/23 09:24:48 5.0 / 5 358 تگهای خبر: شبكه , شركت , كیفیت , وزیر ارتباطات این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط امواج صوتی در ساخت تراشه جایگزین برق می شود سهم بالای ترافیک روبات در ترافیک اینترنت ایران توهم هوش مصنوعی دامن خودش را گرفت مایکروسافت پلتفرمی برای عامل های هوش مصنوعی طراحی کرد نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۲ ارسال نظر