دو گوشی جدید مستقیم به اینترنت ماهواره ای استارلینک متصل شدند توسعه دهندگان: اپراتور ژاپنی KDDI اعلام نموده که کاربران سری پیکسل ۱۰ و گلکسی زد ۷ می توانند با اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایکس پست منتشر کنند. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از خبر آنلاین و برپایه گزارش دیجیاتو، اپراتور ژاپنی KDDI اعلام نمود که کاربران گوشیهای پیکسل ۱۰ گوگل و گلکسی زد ۷ سامسونگ از این پس می توانند از راه اینترنت ماهواره ای استارلینک به اپلیکیشن ایکس (X) دسترسی داشته باشند. این اولین دفعه است که یک شبکه اجتماعی به صورت رسمی امکان ارسال پست از راه ماهواره های Direct-to-Cell استارلینک را فراهم می آورد. علاوه بر ایکس، سرویسهای دیگری مانند Google Maps، هشدارهای اضطراری و اپلیکیشن های مسیریابی هم در این بستر فعال خواهند بود. KDDI وعده داده که بزودی مدلهای بیشتری از گوشیها به این شبکه متصل خواهند شد؛ تحولی که می تواند آغازگر رقابتی تازه در حوزه ارتباطات ماهواره ای موبایل باشد. منبع: pcdevelopers.ir 1404/06/13 11:53:12 5.0 / 5 397 تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , شبكه , گوگل این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط امواج صوتی در ساخت تراشه جایگزین برق می شود خسارتهای قطع و محدودیت و اختلال اینترنت همچنان برای کسب وکارها خاطره تلخ به همراه دارد از پایداری در ایام سخت تا ثبت رکوردهای جدید سهم بالای ترافیک روبات در ترافیک اینترنت ایران نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۳ بعلاوه ۳ ارسال نظر