برای تولید محتوای فاخر؛ همکاری مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات در عرصه فضای مجازی توسعه دهندگان: مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف توسعه همکاری ها و در حوزه های مربوط به تولید محتوا در فضای مجازی تفاهم نامه امضا کردند. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، «مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاری ها، بهره مندی از امکانات و توانمندی های یکدیگر در زمینه های در ارتباط با «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهمنامه امضا کردند. این تفاهمنامه که در ۹ ماده تنظیم شده است، موضوعات مهمی مانند «تولید محتوای فاخر در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروههای تبلیغی و مردمی در زمینه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای عملیات های جریان ساز محتوایی در فضای مجازی» را مدنظر قرارداده است. همچنین بر طبق این سند همکاری و با تشکیل کمیته ای مشترک متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی چون «تقویت همکاری میان سکوها، پیام رسان ها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغ دین»، «حضور فعالانه در پیوست نگاری فرهنگی و تحقق آن در کلان پروژه های فناورانه»، «رصد و پایش محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت خردرسانه ها و انسان رسانه های تخصصی» و «فعال سازی ظرفیتهای تبلیغی در جهت انگیزه بخشی و توجیه نیروهای مردمی برای کنشگری در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهند شد. گفتنی است که سعی شده تا موضوعات و محورهای این تفاهمنامه در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقدامات کلان سند استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی» تدوین و پیگیری شود. منبع: pcdevelopers.ir 1403/04/12 18:57:57 5.0 / 5 415 تگهای خبر: آموزش , تخصص , توسعه , طراحی این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط اینترنت کوانتومی در فیبر نوری به بازار آمد ایران و چین می توانند زیست بوم مشترک آینده دیجیتال جهان را بنا کنند بازدید وزیر اقتصاد از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ انقلاب در مدیریت آموزش با LMS نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۲ ارسال نظر