زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت: صنعت فضایی کشور با سرعت پیش می رود به گزارش توسعه دهندگان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: صنعت فضایی کشور در بخش های مختلف شامل پرتاب گر، ساخت ماهواره، ایستگاه های زمینی و پایگاهای پرتاب با سرعت پیش می رود. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران پیرامون ماهواره مهدا، اظهار داشت: سیگنال های ماهواره مهدا دریافت شده است و این نشان میدهد که کار دانشمندان در عرصه ساخت ماهواره کامل بود و ماهواره عملیاتی کار می کند و در ایستگاه های زمینی هم بصورت روزانه سیگنال ها را دریافت می نماییم. وی در ادامه بیان کرد: صنعت فضایی کشور در بخش های مختلف شامل پرتاب گر، ساخت ماهواره، ایستگاههای زمینی و پایگاهای پرتاب با سرعت دنبال شده و پیش می رود. زارع پور با اعلان اینکه مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری فضایی روز شنبه با حضور رییس جمهور برگزار می شود، اظهار داشت: در این مراسم آخرین گزارش دستاوردهای صنعت فضایی، برنامه های پیش رو خدمت رییس جمهور و اعضای شورای عالی ارائه خواهد شد. 1402/11/12 16:27:50 5.0 / 5 614 تگهای خبر: برنامه , فناوری , فناوری اطلاعات , وزیر ارتباطات این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط مرکز ملی فضای مجازی ادعای وزیر ارتباطات درباره ی یک مصوبه را تکذیب نمود لطمه قطع اینترنت در زمان جنگ از وصل بودن آن بیشتر است به روز رسانی هوش مصنوعی اپل با آیفون های جدید از راه می رسد شما نظر بدهید نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۱ ارسال نظر