اینستاگرام و فیس بوک به اروپایی ها حق انتخاب بیشتری داد
به گزارش توسعه دهندگان، شرکت متا روز دوشنبه اعلام نمود برای رعایت قوانین اتحادیه اروپا، به کاربران اینستاگرام و فیسبوک در این منطقه، انتخابهای بیشتری در رابطه با نحوه ی استفاده از سرویسهای شبکه اجتماعی این شرکت عرضه خواهد شد.
به گزارش توسعه دهندگان به نقل از ایسنا، بزرگترین شرکت شبکه اجتماعی جهان، جدید ترین شرکتی است که بعد از تلاشهای گوگل برای رعایت قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا، تغییراتی را برای رعایت این قانون می دهد.
ظرف مدت چند هفته آینده، کاربران پلت فرم های شبکه اجتماعی متا، اعلان هایی را دریافت می کنند که به آنها اطلاع می دهند که می توانند انتخاب کنند که آیا دوست دارند اطلاعات خویش را با سرویسهای این شرکت به اشتراک گذارند یا خیر.
شرکت متا پیش از این، دسترسی به اشتراک پولی بدون تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام را به کاربران در اروپا عرضه نموده بود. این اشتراک در واکنش به مقررات سخت گیرانه اتحادیه اروپا پیرامون نحوه جمع آوری داده های کاربران و استفاده از آنها در اروپا، ارائه شد. شرکت متا امیدوار است با عرضه طرح اشتراک بدون تبلیغات، به کاربران حق انتخاب دهد تا بین دسترسی به اینستاگرام و فیسبوک مجانی به همراه تبلیغات شخصی سازی شده و نسخه های بدون تبلیغات و پولی این دو پلتفرم، انتخاب کنند.
بر اساس گزارش رویترز، تحت قانون بازارهای دیجیتال که متا باید تا هفتم مارس به آن عمل کند، شرکت ها مکلفند با خدمات و محصولات خود با روشی که با سرویسهای رقبای خود رفتار می کنند، رفتار کنند.
منبع: توسعه دهندگان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب