در اطلاعیه ای اعلام شد: شرکت ارتباطات زیر ساخت بابت اختلال اینترنت عذرخواهی کرد به گزارش توسعه دهندگان، شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام نمود: اختلال در شبکه انتقال استان تهران رفع شد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از شرکت ارتباطات زیر ساخت، روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه اعلام نمود: «به دنبال ایجاد اختلال در شبکه انتقال استان تهران، از ساعت ۹: ۴۵ تا ۱۰: ۲۵ در ارائه ترافیک داخل و بین الملل اپراتورهای کشور اختلالی رخ داد. ضمن عذرخواهی از هموطنان بابت اختلال ایجاد شده، خوشبختانه با تلاش همکاران و کارشناسان فنی این شرکت، اقدامات لازم انجام و شبکه به حالت عادی بازگشت و هم اکنون هیچ نوع اختلالی در شبکه ارتباطات زیرساخت وجود ندارد.» منبع: توسعه دهندگان 1402/08/30 08:50:30 5.0 / 5 975 تگهای خبر: اینترنت , شبكه , شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط برای اولین بار در تاریخ اینترنت، روبات ها از انسان ها پیشی گرفتند مایکروسافت پلتفرمی برای عامل های هوش مصنوعی طراحی کرد ضروریست اینترنت به شرایط قبل از محدودیت ها برگردد لپ تاپ جدید مایکروسافت با مک بوک پرو اپل رقابت می کند نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۱ ارسال نظر