زیرساخت منتشر كرد؛ ارتقاء و توسعه ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت در مهرماه ادامه دارد به گزارش توسعه دهندگان، برپایه اطلاعیه شرکت ارتباطات زیرساخت ارتقاء و توسعه ظرفیت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت تا هفته آینده ادامه دارد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، با عنایت به برنامه شرکت ارتباطات زیرساخت درمورد افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت IP شبکه هسته کشور و در جهت افزایش کیفیت ارتباطات، اقدامات فنی لازم جهت ارتقاء و توسعه تجهیزات شبکه بعد از نیمه شب ها و در ساعات کم ترافیک شبکه صورت می گیرد که امکان دارد در بعضی مناطق سبب ناپایداری موقت شبکه گردد. جزئیات و زمانبندی تغییرات در یک هفته آتی به شرح جدول زیر است: 1402/07/05 22:56:35 5.0 / 5 425 تگهای خبر: برنامه , توسعه , شبكه , شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط توهم هوش مصنوعی دامن خودش را گرفت حل مشکل پوشش موبایل در بیشتر از 350 نقطه کور جاده ای لطمه قطع اینترنت در زمان جنگ از وصل بودن آن بیشتر است به روز رسانی هوش مصنوعی اپل با آیفون های جدید از راه می رسد نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۶ بعلاوه ۳ ارسال نظر