حضور دانش آموزان مدال آور المپیاد در مرکز مانیتورینگ همراه اول به گزارش توسعه دهندگان، مرکز مانیتورینگ همراه اول، میزبان دانش آموزان مدال آور المپیاد مدیریت و اقتصاد بود. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دهمین برنامه بازدید از مرکز مانیتورینگ پلت فرم های دیجیتال همراه اول دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ با حضور ۴۰ نفر از دانش آموزان مدال آور المپیاد مدیریت و اقتصاد برگزار گردید. دانش آموزان در قسمت اول این بازدید با کسب و کارهای نوپا، پلت فرم های دیجیتال و زیرساخت های اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه آشنا شدند. در ادامه محمدعلی اخایی، معاون راهکارهای دیجیتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به عرضه پنل تخصصی آشنایی با Chatgpt و کاربردهای آن در علوم مدیریت و اقتصاد پرداخت. در انتها هم دانش آموزان در چارچوب بازی و سرگرمی های دیجیتالی به رقابت با یکدیگر پرداختند و همراه اول با اهدای هدایایی از آنان قدردانی نمود. منبع: توسعه دهندگان 1402/05/12 13:02:05 5.0 / 5 840 تگهای خبر: برنامه , تخصص , توسعه , دیجیتال این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط از پایداری در ایام سخت تا ثبت رکوردهای جدید رهبران جی ۷ خواهان دسترسی به هوش مصنوعی پیشرفته شدند زیر پوست پیام رسان های داخلی از باتری های داغ تا پیام های غیب شده حل مشکل پوشش موبایل در بیشتر از 350 نقطه کور جاده ای نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۲ ارسال نظر