گوگل هوش مصنوعی را برای آگهی دهندگان به کار گرفت به گزارش توسعه دهندگان، گوگل اعلام نمود دو قابلیت هوش مصنوعی جدید برای آگهی دهندگان عرضه می کند تا به صورت خودکار بهترین مکان قرار گرفتن آگهی برای برندها در سرتاسر سرویسهای شرکتهای اجتماعی فراهم گردد. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از رویترز، هوش مصنوعی در ماه های اخیر صنعت فناوری را در قبضه خود گرفته است. در این بین گوگل و شرکتهای دیگر چت بات های نوینی ابداع نموده اند که می توانند در محاورات به کاربران پاسخ دهند. همینطور هوش مصنوعی برای سرویس رسانی به آگهی دهندگان استفاده شده که همین مساله به درآمدزایی شرکت کمک می نماید. هرچند گوگل قبلا ابزارهای هوش مصنوعی برای آگهی دهندگان را معرفی کرده بود، اما حالا این فناوری را به کار می گیرد تا به برندها کمک نماید به اهداف دقیق تری برای تبلیغاتشان دست یابند. یکی از خصوصیت های جدید «Demand Gen» نام دارد و از هوش مصنوعی برای قرار دادن آگهی تصویری و ویدئویی سفارش دهنده در سرتاسر محصولات گوگل مانند جی میل، یوتیوب و غیره استفاده می نماید. بدین سان نیازی نیست آگهی دهندگان در رابطه با مکان قرار گرفتن محتوای خود زیاد فکر کنند و در عوض فناوری این کار را انجام می دهد. خصوصیت دوم از هوش مصنوعی برای قرار گرفتن تبلیغ در بهترین مکان مورد نظر استفاده می نماید و هدف هم به حداکثر رساندن بازدیدها از ویدئو آگهی است. تست های اولیه نشان میدهد آگهی ویدئویی برندهای مختلف ۴۰ درصد بیشتر مشاهده شد. با بهره گیری از هوش مصنوعی، برندها می توانند روی استراتژی بازاریابی شان بیشتر تمرکز کنند. منبع: pcdevelopers.ir 1402/03/25 10:50:53 5.0 / 5 543 تگهای خبر: بازار , شركت , فناوری , گوگل این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط رونمایی از موبایل دوبار تا شونده سامسونگ انگلیس 800 میلیون پوند از غول های فناوری جهانی مالیات گرفت امنیت شبکه داخلی با فناوری بومی تماس و انتقال فایل بدون اینترنت جهانی توافق با تلگرام باید به تصویب مجلس برسد عبرت از تجربه تلخ گذشته نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۲ ارسال نظر