توسعه دهندگان
در راستای برنامه آبادیران؛

نمایشگاه فناوری ها ومحصولات محرومیت زدا شروع به کار کرد

نمایشگاه فناوری ها ومحصولات محرومیت زدا شروع به کار کرد

توسعه دهندگان: اولین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در امتداد اجرای برنامه ملی آبادیران از 23 خردادماه به مدت سه روز انجام می شود.



به گزارش توسعه دهندگان به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، بنیاد مستضعفان در امتداد برنامه ملی آباد یران از طرح های دانش بنیان در عرصه فناوری های آموزشی، صنایع خلاق و نوآوری های اجتماعی و فناوری های ابزار و صنایع وابسته حمایت می کند.
مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند، بازوی علمی و پژوهشی بنیاد مستضعفان از طرح های حوزه فناوری های آموزشی، صنایع خلاق و نوآوری های اجتماعی که در مناطق هدف بنیاد اجرا یا بصورت عمومی مورد تأیید مؤسسه دانشمند باشند حمایت می کند، بدین ترتیب که از بین این طرح ها، پروژه هایی که تا سقف یک میلیاردریال هزینه دارند، ۱۰۰ درصد هزینه پروژه در طرح های یک تا سه میلیاردریالی تا ۴۰ درصد هزینه و در طرح های سه تا پنج میلیاردریالی تا ۳۰ درصد هزینه پروژه را مؤسسه دانشمند پرداخت می کند.
در فناوری های حوزه ابزار و صنایع دانش بنیان وابسته نیز اگر هزینه طرح هایی که در مناطق هدف بنیاد اجرا یا بصورت عمومی مورد تأیید مؤسسه دانشمند باشند تا سقف سه میلیاردریال هزینه داشته باشند تا ۶۰ درصد هزینه پروژه، سه تا ۱۰ میلیاردریال هزینه داشته باشند تا ۴۰ درصد هزینه و در طرح هایی که ۱۰ تا ۳۰ میلیاردریال هزینه دارند، ۲۵ درصد هزینه پروژه توسط مؤسسه پرداخت می شود.
مؤسسه دانشمند همین طور هزینه تمام طرح هایی که بصورت عمومی در حداقل شش منطقه از مناطق کمتر برخوردار هدف بنیاد مستضعفان قابلیت استفاده داشته و مورد تأیید مؤسسه باشند را پرداخت می کند.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در امتداد اجرای برنامه ملی آباد یران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران انجام می شود.




منبع:

1402/03/23
13:54:26
5.0 / 5
361
تگهای خبر: آموزش , برنامه , توسعه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
میخواهید برنامه ای برای شما نوشته شود؟ سفارش توسعه نرم افزار


pcdevelopers.ir - مالکیت معنوی سایت توسعه دهندگان متعلق به مالکین آن می باشد