در جلسه كمیته حفاظت از حقوق مصرف كنندگان؛
به شکایات مشترکان ۸ استان رسیدگی شد
توسعه دهندگان: اولین جلسه از سلسله جلسات کمیته صیانت از حقوق مصرف کنندگان در سال جدید در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شد و به شکایات ثبت شده مشترکان از 8 استان کشور رسیدگی شد.
به گزارش توسعه دهندگان به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اولین جلسه کمیته صیانت از حقوق مصرف کننده در سال جدید بمنظور بررسی و رسیدگی به شکایت مشترکان و نظارت بر اجرای مصوبات قبلی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجرا شد.
در این جلسه که پیمان قره داغی، مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات، ریاست آنرا بر عهده داشت، در حضور تنی چند از مدیران این سازمان، نمایندگان سازمان بازرسی وزارت ارتباطات و مدیران و مسئولان ذیربط یکی از اپراتورهای ارتباطی به ۱۹ شکایت ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که قبل تر با طی پروسه معمول به نتیجه نرسیده بود، رسیدگی به عمل آمد و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
عدم آنتن دهی شبکه موبایل، قطع سیمکارت بدون اطلاع رسانی، صدور صورتحساب بین الملل بدون برقراری تماس، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده و عدم امکان ارسال و دریافت پیامک ازجمله موضوعات شکایات ها بود که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.
کمیته صیانت از حقوق مصرف کننده بمنظور رسیدگی به شکایات باقی مانده مشترکان از اپراتورهای ارتباطی بصورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می نماید و در آن به شکایات ثبت شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پس از سپری کردن پروسه معمول از طرف اپراتورها باقی مانده است، رسیدگی صورت می گیرد.
منبع: pcdevelopers.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب