تبدیل آزمایشی پست های ویدیویی اینستاگرام به ریلز

تبدیل آزمایشی پست های ویدیویی اینستاگرام به ریلز

اینستاگرام سرگرم آزمایش تغییری است که پست های ویدیویی را به ریلز (Reels) تبدیل می کند.



به گزارش توسعه دهندگان به نقل از ایسنا، به نظر می آید شرکت مِتا (شرکت مادر اینستاگرام) به دنبال حمایت جدی از بخش ویدئوهای کوتاه ریلز است. مت ناوارا، مشاور شبکه اجتماعی، اسکرین شاتی را در توییتر ارسال کرد که اطلاعیه ای را درباره یک قابلیت آزمایشی در اینستاگرام نشان داده است. در این آزمایش، همه پست های ویدیویی بعنوان ریلز در این اپلیکیشن به اشتراک گذاشته خواهند شد.

در شرایطی که ویدئوهای سبک تیک تاک، به سرعت به قالب محبوب در اینستاگرام و فیسبوک تبدیل گشته است، این اقدام تعجب برانگیز نیست. مارک زاکربرگ، مدیرعامل مِتا در گزارش درآمدهای مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ اعلام نمود ریلز حالا قالب محتوایی برخودار از سریع ترین نرخ رشد است.

کریس کاکس، مدیر محصول مِتا، ریلز را یک نقطه روشن برای این شرکت دانسته و در یادداشت اخیری به کارمندان این شرکت درباره اوضاع دشوار پیش رو، به علت کندی رشد اخطار داده است. یکی از پروژه هایی که مِتا می خواهد در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روی آن متمرکز شود، درآمدزایی هر چه سریعتر از ریلز است.

ظاهرا زمان سپری شده برای مشاهده ویدئوهای کوتاه از سال گذشته، بیشتر از دو برابر افزوده شده و ۸۰ درصد این رشد، در فیسبوک بوده است. به همین دلیل، شرکت مِتا درصد بازطراحی اینستاگرام و صفحه خانگی فیسبوک برآمده تا ویدئوهای کوتاه به شکل بهتری در این پلت فرم ها گنجانده شوند. تبدیل همه پستهای ویدیویی به ریلز، به این شرکت امکان می دهد محتوای بیشتری برای انتشار داشته باشد و به معنای افزایش تماشای ویدیو در این پلت فرم و درآمدهای تبلیغاتی بیشتر خواهد بود.

بر اساس گزارش وبسایت انگجت، همه قابلیتهای آزمایشی به طور گسترده عرضه نمی شوند و باید دید آیا قابلیت اخیر از مرحله آزمایشی عبور خواهد نمود یا خیر.





منبع:

1401/04/13
10:30:46
5.0 / 5
235
تگهای خبر: شبكه , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
لینک دوستان توسعه دهندگان

pcdevelopers.ir - مالکیت معنوی سایت توسعه دهندگان متعلق به مالکین آن می باشد