ضرب الاجل 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه رئیس سازمان پشتیبانی از اپراتورهای تلفن همراه خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شكلی و قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال پیش از تاریخ ۱۳ تیرماه ۹۹ اجرا كنند. به گزارش توسعه دهندگان به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عباس تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به مدیران عامل شرکت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت را مطابق روال پیش از تاریخ ۱۳.۰۴.۹۹ اجرا نمایند. پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت های اپراتور تلفن همراه، در خلال هفته گذشته در مورد تغییر روش فروش، حذف بعضی از بسته ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترنت مطابق روال پیش از تاریخ ۱۳.۰۴.۹۹ اقدام و از راه خبرگزاری ها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام نمایند. تابش به شرکت های عرضه دهنده خدمات اینترنتی اخطار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، مبحث در قالب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. منبع: توسعه دهندگان 1399/04/30 23:05:12 5.0 / 5 2389 تگهای خبر: اینترنت , خدمات , شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط بهبود کیفیت اینترنت موبایل در تهران به علت سفر شهروندان شروع انتشار ویدیو های معرفی شرکت کنندگان الکامپ ۲۸ ماجرای قطع اینترنت در بخشهایی از خاورمیانه و آسیا چیست؟ ضرورت افزایش ظرفیت شبکه اپراتورهای تلفن همراه نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۹ بعلاوه ۲ ارسال نظر